Na czym polega obsługa korespondencji?

Oto kolejna praktyczna usługa zadedykowana przedsiębiorcom, którzy stawiają przede wszystkim na dobrą organizację czasu. Mówi się, że czas to pieniądz. Nie każdy z nas jest w stanie wygospodarować kilka godzin dziennie bądź tygodniowo na przeglądanie licznej korespondencji firmowej. Nie da się ukryć, chociaż większość z tego, to materiały reklamowe, wyrzucenie ich do kosza nie wchodzi w grę. Wszędzie tam, gdzie znajdują się nasze dane, zaleca się użycie niszczarki.

Jeżeli nie mamy, zatem czasu na przeglądanie niezliczonej ilości korespondencji, możemy zlecić to firmie zewnętrznej. Nasza spółka zajmuje się Obsługą Korespondencji zarówno małych, jak i średnich oraz dużych jednostek. Jak wygląda to w praktyce?

Po otrzymaniu korespondencji zaadresowanej na Twoją firmę, natychmiast powiadamiamy Cię o tym fakcie telefonicznie. Następnie tego samego dnia wysyłamy do Ciebie e-mail wraz z zeskanowanym dokumentem. Otrzymujesz, zatem wszystko bez wychodzenia z domu. Oszczędzasz nie tylko czas, ale również pieniądze związane z dojazdem, parkingiem etc. Oczywiście wszystkie oryginały korespondencji zostają odpowiednio zabezpieczone. W dogodnym dla Ciebie momencie możesz je odebrać hurtem. Po korespondencje możesz przyjechać w tygodniu, na koniec miesiąca, a nawet… raz na kwartał.